Kızlar 10 buçuk aylığız ya her ay bi yeni huy tam düzene giriyoruz derken başka şeyler :/ şimdide de gece hep aynı saatte uyanıyor ve yarı uykulu yarı uyanık tın tın 2 den 4 e kadar her gün aynı Artık çok zorlanıyorum zaten çok zor bi bebekti doğduğundan beri zordu neyapacağım kızlar akşam 6 dan sonra uyutmasam mı gece uyuması için acaba ☹️