Merhaba arkadaşlar,
Dün bebeğim 2.ay aşılarını oldu. Normalde bebeğimin kakası sulu ve az partiküllü olurdu. Dün aşıdan sonra yoğun bir şekilde sarı partiküller gördüm kakasında ve daha az suluydu. Normalde bebeğimin altını açınca hep idrar yapardı. İdrarında da azalma oldu sanki. Bu tip etkiler yaşayan arkadaşlar oldu mu acaba?