2bucuk ay oldu doğum yapali bugün regl oldum ama ölüyorum resmen ya herkeste mi aynı oluyor acaba afedersiniz alt tarafım çıkacak gibi ağrıyor midem bulanıyor belim karnım ağrıdan çatlıyor başıma ağrı girdi 🤦 önceden de gerçi çok sancılı geçerdi ama ya uzun zamandır olmadığım için böyle oldum yada bilmiyorum daha kötü oldu ayağa kalkacak halim yok resmen bebeğe nasıl bakcam onu düşünüyorum🤦