barbarosunannesi Mdmd yemekten giyime herşeye zam .keşke enflasyon olmasa da herşeyin fiyatı aynı kalsa .sonumuz hayrola
Yazannesi1 feratlarkupeklergiremez çay içmeyen bir kesim var (zam geldiği için diyorum ) ama hatta şekere zam geliyor diye biz eve şeker almıyor diyen kısım. Şeker havadan yağdığı düşünüyorlar heralde şekeri elde etmek için yapılan çalıştırılan herşeye zam geldiğinin farkında bile değil bu kısım. Ve en acısıda bu aynı kısım maalesef ki çocuklarımızın kaderini belirliyor oy kullanarak ☺️
OncedenGurme Mdmd enflasyon düşük çıksın diye benzine 44 kuruş indirim yaptılar. Dün rakamı açıklayıp gece 12’den sonra tekrar 44 kuruş zam yaptılar 😂😂 ağlanacak halimize gülüyoruz, güle güle ölüyoruz. Sebep olanlar kahrolsun