Elvn94 şükür cnm iyiyiz dr sıcaklarla kötü gidiyor 😊, bugün zelal hocaya gittik naptın çocuğu hemen soy dedi çıtçıtlı body yeter dedi, klima açabilirmişim 26 derece, zelal hocaya bayıldım ben cnm ya, ya benimki küvezde kaldı diye çok ilgilendi bilmiyorum tüm sorularıma yanıt buldum