O kadar korktum ve endişelendim ki bu sünnet işine. Canı yanar mı hisseder mi çok ağlar mı acı çeker mi derken nihayetinde dün sünnet oldu. Doktorumuz çok tatlı süper bir doktordu. Önce sakinleşmedi için bir şurup verdiler. Doktorumuz geldi ve pipisine sprey sıktı sonrada lokal anesteziyi yaptı. Sonra bizden önceki sünnet bebesini aldı. O çıkana kadar oğlumun pipisi uyuştu. İçeriye babası be Teyzesi girdi. Oğlum güle oynaya hiç bişe anlamadan sünnet oldu. İşlem bitti üzerini değiştirdim. Dr gereken herşeyi anlattı. Hastaneden çıkarken oğlum bir ağlamaya başladı ama kesinlikle susmuyor 20 dk aralıksız ağladı. Meğerse ilk çişini yapmış yanınca ağlamış eve geldiğimde anladım. Eve geldikten sonra ne ağlama ne huysuzluk hiçbişey yok. Sanki hiç sünnet olmamış gibi. Çok şükür şuan bir sıkıntımız yok. Aynı şekilde devam ediyoruz. Yarın banyo yapacak be sargısı düşecekmiş. Sargıdan sonra iş bitmiştir dediler yarını bekliyorum 🧿