Oğlum 4 aylık olmak üzere sürekli eli ağzında evet ellerini tanıyor ama çok fazla salya akıntısı oluyor yanakları alnı falan da önce kızarıyo sonra pul pul dökülüyor sık sık nemlendiriyorum ama kaşıntısı çok fazla arada kulağını da çekiştiriyor yüzü acaba alerji mi diş zamanı da böyle olur mu haftaya doktora da götürücem ama size de sormak istedim bilginiz var mı?