Kızımın iki künyesi vardı benimde bi kolyem kızımın künyeleri kopmuştu benim kolyemin de klipsli bozuktu. O zaman Atasay da da değişim kampanyası vardı neyse gittim başka bi künye birde küpe anca alabildim onların yerine aslında 5 bin felan ediyordu hepsi ama uyanık bize gram ve tek tek fiyat bilgisi vermeyip yoğunluğa denk getirip almış oldu hepsini bizden yani bi künye boşa gitti gibi bişey çünkü aldıklarımız toplam 2 ,500 dü 2.500 zarardayız sebebinin işçilikle düştüğünü düşünsem de bu kadar düşmemeliydi eve gidince dank etti tekrar gittim bi yanlışlık olmasın diye onlarda kart yok bilgi veremeyiz dedi oğlan çantaya attı sanıyordum garanti belgesini Oda çaktırmadan aldı galiba o olmayınca pisi pisine gitti künye