MeloMelo Merhaba güzel anneler🌸 biz 2aylığız ve kucağımda pış pışla uyutuyorum 1 saat sürüyor bazen uyuması ve çok yorucu oluyor kilo aldıkça daha da zorlanacağımı biliyorum. O yüzden merak ediyorum siz bebelerinizi nasıl uyutuyorsunuz kolay uyutma yöntemi diye bişey var mı😂
Ensarmomy MeloMelo 9.ayında bıraktık destekleri şuan kendisi uyuyor uykusu geldiğinde sadece yanına uzanıyorum 15 ay 11 günlük oldu. Bende kucakta uyutuyordum kilo aldıkta ve büyüdükçe artık kollarımın ağrısından duramaz hale gelmiştim. 3 günde alıştı. Çok zorlanmadık çok şükür.
duru_20 Selinsu off off sormayın bende aynı 16aylık hala ayakta sallanıyor ve desteksiz uyku bilmediği için sık uyanıyor ve kendiliğinden geri dalamıyor gece yat kalk yat kalk ölüyorum artık 😣😣😣
Smryna Selinsu salla dud yöntemini denediniz mi. Ben öyle oyle bıraktım ayak da sallamayı 15 aylıkken. Artık herseyi kaldırdık kendi yatağında yanina yatarak uyutuyorum
Ayse_nurzeliss Ardahsyn masallah Yaa ♡ bende sallayarak uyutuyorum öyle uyuması için napmam lazım sallamazsam çok kötü agliyo 😥
Mine_45 Ensarmomy benimkisi 8 aylık kendisi uyuyor ama gece saat başı uyanıyoruz sizin 8 ayınız nasıl geçti
Bsrkk Ensarmomy kendi halinde uyumaya nasıl alıştırdınız? Bebeğim bende sadece emerek uyuyor, sallama taraftarı değilim ama bende zaten sallanmıyorda 😂 gece uykusuna geçerken zorlanırsa babası ya da başkası sallayınca uyuyor bazen sadece 🙂
Deletedmom_16 MeloMelo ben 9 ay ayakta salladım. Sonra birden bire kendisi sallanmak istemedi. Atıyordu kendini bacaklarımdan. Yatağına koydum anında uyudu kendi kendine. O gün bugündür kendi kendine uyuyor, kendi tercih etti bunu. Bu da ilginç bir durum 😃 şuan 2 yaşında
Pinar_04 MeloMelo 😂😂😂dimi bn bırakınca bakıyorum çığlıklar bağırışlar haykırışlar pes diyip ayakta sallıyorum 😂napim bu arada 5 aylık
Ayca_ogun1 MeloMelo ah nerede bizde öyle bebek 16 aylık olacağız hiç görmedim kendi uyusun ya emerek yada beşiğinde sallayarak 🤣
Ezgi9 MeloMelo koyunca uyuması demek uyku eğitimi demek uzmanların parayla bebekleri odalarında yataklarına bıraktıkları ve uyumalarını sağladıkları yönteme deniliyor :) bunu evde becerebiliyosanız zorlanmadan stn mutlaka yapın ve devam edin. Bnm kızım 4 bucuk aylık ilk 4 ay kolikti cok ağlıyordu diye eğitim veremiyorm auan ilk birkaç gn kendi kendine uyumak icin ağlıyormus cnkü..
GiybetReis MeloMelo dönmeye baslayınca (4. Ay civarı olur genelde bu) kucagında pıspısla uyumak istemeyebilir. Şimdi anne kokusu istediği için koynunda dalıyordur uykuya. Benim kızım öyleydi yani. Kucagımdan indirincede uyanıyordu 2. Ay hep öyle geçti😊
Alya3361 GiybetReis siz dört aydan sonra nasıl uyuttunuz benimki de bu ara kucağımda uyumak istemiyor 4,5 aylık
34_21_23 MeloMelo şuan 6 aylık 4 aylıkken beşiğine alıştırdım koyuyorum beşiğine müzik açıyorum uyuyor. Hatta bazen ağlıyor sakinleşmesi için beşiğine koyuyorum çok seviyor beşiğini
MeloMelo 34_21_23 maşallah ne güzel beşiğinde vakit geçirmeyi seviyorsa zaten orada çok güzel uyur bende sürekli beşiğine koyuyorum orada sık sık vakit geçirsin diye inşallah bizimkide öyle olur☺️
GiybetReis MeloMelo 3. Ayda ben kundak yapıp ayakta sallamaya başlamıştım. Bebeğinize göre istediğini bulursunuz. Bi süre sonra tercih ederseniz uyku eğitimi verirsiniz kendinize göre bir metod araştırıp
midekoruyucu MeloMelo 😂 biz de ilk öyle güzelce uyuyorduk 4,5 aylık şimdi canı ne zaman isterse o zaman uyuyor, uyutmaya çalışınca kaşları çatıyor 😂
34_21_23 MeloMelo beşiğine koyunca yanına uyku arkadaşı gibi bişey koy biraz büyüyünce. ben küçük bi ayıcık var onu koyuyorum onunla oynuyor
ceyhunun_annesi MeloMelo sakın sallama devam et böyle yanına yatır o şekilde alıştırmayı dene 7 aylik sallamaya devam topuklarım su topladı
MeloMelo ceyhunun_annesi evet denemelere başladım yanımada yatırıp bekliyorum yüzüne masaj yapıyorum bazen ama hep ağlıyor kucağa alıp öyle uyutmaya çalışınca sakinliyor sadece🥴
Elizanhavva ceyhunun_annesi oğlum 4 yaşında 2 yaşına kadar yanına uzanıp öle uyuttum zaten emiyordu alışkanlık olarak kaldı hala şimdi bile yanına uzanmasam uyumak istemiyo beni istiyo 2,5 aylık bebeğim de var beşikte sallanarak uyuyo 4 aydan sonra bende beşiğine koyup müzik açıp öle uyutmuyı planlıyorum aksi takdirde kızımda abisi gibi gözünü yatağımızda açarsa bize yer kalmicak 😂
ayscnky1 ceyhunun_annesi bunun için en iyi yöntem şuanlık için söylüyorum tabiki huyuna suyuna gidin bebeğiniz ne zaman uyumak isterse o zaman uyutun. uzmanlarda altı ayına kadar memede veya destekli uyuyabilir diyor. benim bebeğimde öyleydi üçüncü ayına girince gece gündüz kavramını öğrettim ve geceleri saati gelince uyur sadece gece beslenmesi için uyanır sonra tekrar uyur ve ağlamaz. ama malesef ki gündüz öyle değil gündüz ana kucağında sallanarak ve az az uyuyor. 4. ayı bittiğinde tamamen sallanmayı bıraktıracağım yatağına alıştırmayı düşünüyorum.
Bsradskran ceyhunun_annesi kucakta gezdirmekten iyidir sallamak bende sallıyorum malesef uyumuyor alıştı iyice sallanmaya annem yüzünden 😂
midekoruyucu MeloMelo yok kız kendi kendine uyumuyor yanlış anladın, yani demek istiyorum ki uyumuyor 😂 istemesi lazım, onda da yardımsız uyuyamıyor bişey yapmam lazım, emecek ya da arabayla dolaştırıcaz 😂
MeloMelo midekoruyucu aa bende sandım kendi kendine uyumak istiyor😂 bebekler bayılıyor zaten arabada uyumaya oda çok yorucu ama dimi🙄
Derinmavininannesi midekoruyucu arabayla dolaştırmak sen de yorgun olduğunda en en yorucu şeylerden biri 🥲🥲 bende 5 gündür tracy hogg yöntemini deniyorum ilk iki gün çok direndi ağladı ama üçüncü günden itibaren alışmaya başlıyor şimdi 5. Gündeyiz ve biraz mızmızlanıp uyuyor bizim de uykularımız kısa ona da bi çare bulacağız inşallah instagramdan annecaretta ve tunalihayat hesaplarını takip ediyorum annecaretta bana bu süreçte çok yardım etti herkese tavsiye ederim kendi çocuklarının da gün gün ay ay gelişimlerini ve uyku düzenlerini yazıyorlar hep bilgilendiriyorlar 🥰🥰 allah böyle insanlardan razı olsun