Hanımlar oğlum krep pankek yumurta tava da çörek yani neler neler denedim iki üç parça alıp bırakıyor. Süt peynir de asla yemez. Çorba sadece onu yer. Akşam yemeği pilav yanına köfte ıspanak vs gibi şeyleri de dört beş kaşık sonrası asla yemez. Eskiden çok iyi yerdi. Bu değişimi neye borçluyuz acaba 😵💫