Kızlar merhaba doktora gittik dün çok sümük vardı ve öksürük başlamıştı iki gündür doktor muayene etti eve gelip giden birinden mikrop kapmış dedi hasta biri eve gelmiş dedi felan ve ilaç vermedi burun spreyi verdi ve gece benim burnum akmaya başladı yani bebeğim 3 gündür ben 1 gündür hastayım bende bugün gidicem doktora aranızda böyle olan varmı emzirmeye devam etmelimiyim napayım bilmiyorum yaaa