NaimeYilmaz vallahi ben de çok fazla rahatsız olmuyorum yani bi şekilde para kazanılması lazım, beni rahatsız eden sürekli açılan postlar. Yani isteyen ücretli üye olsun madem, eminim ki buraya reklamdan rahatsız olup post açan ücretli üye olmayacak zaten 😂 en azından rahatsız oluyosan ücretli üye ol kardeşim deriz biz de 😂😂😂 bitmiyolar bacım bitmiyorlar