egelsenkonuss Gerçekten Bu reklamı görmekten sıkıldım tamam koyuyorsunuz bari sessiz koyun çocuk uygulamasında sesli reklamın işi ne kızımı uyutuyodum birden reklam çıktı yerinden sıçradı ya
ikizlerinannesi2985 egelsenkonuss sırf bu reklamlar yüzünden farklı bi uygulana buldum valla.. kasım ayı indirimden dolayı diyorlardı, kasım bitti, bu sefer oyun reklamları dönüyor paso. Uygulamayı açtığım gibi 5 saniye sonra reklam geliyor😬
mommyandson egelsenkonuss şu an bile reklam geldi, telefon sessizde ama reklam full sesli. Ben bile irkiliyorum ki değil bebek! Kaç kez böyle r post açmak istedim üşendim😂, iyi ki açmışsınız
egelsenkonuss Merve her defa onu kontrol edemiyorum ama sizde haklisiz ama bari sessiz reklam alın lütfen
Kagansmother Merve bunun yerine siz el atsanız bu duruma daha mantıklı olmaz mi? medyayı kisiyorum başka bir durumda açmam gerekiyor tekrar foruma giriyorum ve son ses reklam yani foruma girmek için sürekli medya sesini mi kontrol etmemiz gerek
KahveliAnnee Merve biz bunu nasıl düşünemedik aman Allahm olamaz 😲😲😲😲👏👏👏 Zaten uygulamaya girmek istemiyorum saçma sapan reklamlardan bide ona mı dikkat edelim 😏
Sonsuzmutluluk Googledan girin uygulamaya happykids forum diye sırf reklam yüzünden uygulamayı sildim forum için googledan giriyorum
egelsenkonuss mommyandson bir değil iki değil vllaha bıktım her defa tutup ben uygulamaya girerken sesimi kisacam ya
Sonsuzmutluluk egelsenkonuss Hayır hiç çıkmıyor Reklam kaç kere zor bela uyuttuğum kızımı uyandırdı reklamlar Google dan giriyorum mail şifre beni hatırla yapın zaten sık girdiğim içinde arananların en üstünde tıklayıp hemen foruma giriyorum
Deletedmom789 Medya sesiniz kısık değil demekki. Telefon sessizde olsa bile medya açıksa ses gelir. Ayrıca reklam olmak zorunda, bir şekilde maddi gelir olmalı ki forum devam etsin. Google gizli sekmeden de girebilirsiniz reklam çıkmıyor hiç
egelsenkonuss Deletedmom789 evet medya sesi çoğu zaman açık. Yukarıda zaten belirttim onlar da reklam için haklılar tabii ki aksini iddia etmedim sadece sessiz alabilirler. Bı kaç ay öncesine kadar reklamlar sessizdi
Deletedmom789 egelsenkonuss gözden kaçırmışım o yorumu 🙏🙏 benim medya sesim hep kısık olduğu için yıllardır sadece bir şey izlerken açarım o yüzden eskiden kısıktı şimdi sesli bilmiyorum 😁😁
egelsenkonuss Deletedmom789 😄😄 evet sizinki gibi en iyisi sanırım muhtemelen dediğiniz gibi Google’dan girerim ben bile korkuyorum bı anda çıkınca 😄
Deletedmom789 egelsenkonuss 😂 ard arda çıkıyor bir de uygulamadayken, girene kadaar 😂😂 gerçekten tavsiye ederim 🙏
egelsenkonuss ikizlerinannesi2985 uygulama ne 😄ben de bı tane var ama vazgeçemedim burdan yine hahaha 😄😄😄 ordan etkinlik bakıyorum sadece
Yeniyanne27272 ikizlerinannesi2985 bacım internete bakarsan her ay indirim efsane Eylül muhteşem kasım bilmem ne Aralık indirimi çıkar şimdi 😀
egelsenkonuss Deletedmom789 evet bu postu açtıktan sonra bile 2 tane çıktı😄 dün gece girdim yine o reklam çıktı koy elini vicdanına diye sesde sondaymis eşimle kızım birden uyandı😄 adam diyo sen koy elini vicdanına sence ben bunu hak ettim mi dedim yat uyu 😄