Wishuponastar Merhaba arkadaşlar, kanguru kullanmaya kaçıncı ayda başladınız? Bebeğiniz kanguruya hemen alıştı mı? Ben de bi kanguru aldım kullanmaya başlayacağım. Kullanım sırasındaki Tavsiyelerinizi ve hangi kangurusu kullandığınızı yazabilir misiniz?
egelsenkonuss Wishuponastar bizim bebek arabası ağır baya indir kaldır tek başına zor oluyor markete hastaneye kanguru ile gidiyorum kraftın aldım öyle çok mu kullaniyorum hayır beni idare etsin diye almıştım zaten yüzü öne dönük olunca seviyo baya çocuğunuzla denemeye gidin o seçsin😬😄
Elisaoner38 Wishuponastar Canım bebek arabamız travel sistem o yüzden kaldır indir bindir bebekle zor oluyor geçen gün ebebekten kanguru aldım o kadar rahatladım ki bu arada bebeğim 4 ay 8 günlük
Demetbulut Wishuponastar kızım hiç sevmemişti… Oğlumda 20günlğkten itibaren yeni doğan uyumlu solomom baby kullandım 15 aylık olana kadar. Şimdi 23 aylık ara ara sırtıma takıyorum markete falan giderken önde taşıyamıyorum artık 14 kilo taşıyamıyorum
Wishuponastar egelsenkonuss ahh keşke öyle olsaydı internetten aldım ben babybjörn kanguru. Ergonomik ve yeni doğandan itibaren kullanıma uygun diye. Ama 3. Aydan sonra kullanmaya başlayacağım. İnşallah sever bebeğim.
mrvklncc @Wishuponastar benim bebeğim 4 aylık baştan beri pusette yatmıyor her gittiğim yere kucağımda götürdüm en son 3.5 aylıkken doktora kontrole gitmiştik orada sordum 3 aydan sonra kanguru kullanabilirsin sıkıntı yok dedi.
Wishuponastar mrvklncc bana da öyle demişti 3. Aydan sonda kullanabilirsin diye. 3. Ayını bekliyorum ben de. Daha önce denedim içinde ama bebeğim sevmemişti.
Metehan123 Ben 2 aylikti baslamistim yenidogan aparati vardi seviyodu baya hala da kullanirim cok seviyo oglum bazi cocuklar sevmeyeniliyo durmuyo icinde tavaiyem cok buyuk paralar verip almayin
Wishuponastar Metehan123 ahh me yazıkki aldım artık. Ergonomik olsun aklım kalmasın diye de baya iyi bişi aldım. İnşallah sever yavrum.
ozsez85 Wishuponastar ilk haftadan itibaren kullandım, bizimki yenidoğan uyumluydu.Babybjörn kullanıyorum, ev işlerini hep kanguru ile yapıyorum, elim ayağım:)
Wishuponastar ozsez85 ayy bu habere çok sevindim ben de babybjörn almıştım. Siz hangi modelini kullanıyorsunuz? İlk haftadan itibaren kullanmaya başladığınız için bebeğiniz alıştı sanırım. İnşallah benim bebeğim de sever. Ben de 1,5 aylıkken bi denemiştim ama içinde durmak istememişti. :( umarım şimdi sevdirebilirim.
Denizlina Wishuponastar 3 yada 4 aydan sonra aparat ile kullanmıştık şimdi 13 aylık hala favorisidir bebek arabası sevmiyor kanguru ile her yere gider:D
Wishuponastar Denizlina vay canına bizimki de bebek arabası seviyor içine girsin biraz gezdireyim uyur 😊 inşallah benim bebeğim de sever kanguruya. Gerçekten evde büyük rahatlık.
mrvklncc @Wishuponastar benim bebeğim de çok sevmedi ama evde de fırsat vermiyor bana çok huzursuz olursa mecburen işlerimi hallederken kullanıyorum
NehirinAnnesiii Bende 1 aylıktan itibarrn kullanıyorum ilk 3 4 ay yeni doğan aparatı var onunla lullandım sonra şimdi normal kullanıyorum
Beyza_momss Wishuponastar benimde kafam karışık bu konuda almak istiyorum ama ne alırım bilmiyorum çok seçenek var iyi markalar pahalı onkadar vermek gerekli mi bilmiyorum da karıştıkça karışıyor kafam 🤦
Wishuponastar Beyza_momss instagramda ayşenakçaya diye bi hesap var o babybjörn e muadil ve daha uygun fiyatlı kangurudan bahsediyorsu. Hikayelerini sabitlemişti bi bakın isterseniz.