Merhaba kızlar. Oğlum 13 aylık bir haftadır ne verirsem tükürüyor. Diş mi çıkarıyor acaba dedim baktım görünürde bir şey yok. Ne yapacağımı bilmiyorum. Eline ekmek alıyor. Sadece ekmek yiyor. Gece çok sık kalkıyor. Emiyor. Artık uykusuzluktan zombi gibi dolanıyorum. Aynı sorunu yaşayan veya yaşamış olan var mı? Çözüm yolu ne olabilir? Lütfen bi akış verin😭