alinaannee Bez numarası arttıkça malesef fiyatlar uçuyor 😒😒 Bende ilk zamanlar hangi beze başladıysam onunla devam ederim diyordum ama bütçemizi zorladıkça bez değiştirdik 🤷🏻♀️ Biraz kızardı poposu ama krem sürdükçe geçti. Şuan paddlers kullanıyorum 6 numara 200 adet bez ve yanında yenidoğan ıslak mendili 12×40 adeti 270₺ aldık diye hatırlıyorum Çiçek sepetinden