Liyazynp oglum 4 aylikti kolik bebekmis habire ağlıyor diye ac bu çocuk diye beynime girdiler vicdan yapip bir gece pirinç unu maması verdim çocuğa kabız oldu cocuk 1 hafta kaka yapmadi nasıl kahroldum sakın uymayın kimseye benim yaptığımı yapmayın yawrum perisan oldu. Ben oglumu 26 ay emzirdim düşünün öyle sutum vardi yani. 2 yıl da geri gitmedi sutum neler yaptım dinlemeyin kimseyi günah bebeklerimize