Elizmihra Kızlar merhaba kızım soğuk almış. Dün Nebülizatör aldık eczaneden nebtime diye. İçindeki ilaç bitiyor bir de hava veriyor ama buhar çıkardığını göremiyorum. Kafam karıştı işe yarıyor mu diye
Merve_Mila Elizmihra İşe yaradığını yada yaramadığını bilemem ama belkı yardımcı olur dıye yazıyorum. Bende kullanıyorum fakat ilaç bitene kadar duman çıkıyo hatta ilacın bittiğini gelen dumandan anlıyorum.İlaç bittiğinde dumanda bitmiş oluyo 🤔
Mys01-01 Elizmihra içinde ilaç bittimi buharı bitiyor canım bende ordan anlatım hatta bıttmi diye maske kısmını sallarım hiç gelmıyorsa kaparım
Mmelike Merve_Mila iyi geliyor mu ? Bizde alacagız sanırım birde nasıl kullanıyorsunuz? Öksürük ve burun akıntımız var
Merve_Mila Mmelike Tabi çok güzel etki ediyo. Yani burun için özellikle tıkanıklık yada akıntı bırakmıyo. Bizim öksürüğümüz çok olmamıştı ama tıkanıklık için birebir.
Merve_Mila Mmelike Verdiği ilaçlara göre değişebilir tabi onu da unutmayalım. Her doktor farklı ilaç yazıyo çünkü
Merlinlin Mmelike biz kullanıyoruz 3 gündür ama Baska marka. Resmen ilacımız buymuş diyorum doktor tavsiye ediyorsa mutlaka alın
Merve-miray Elizmihra Buhar vermesi gerekiyor az mı bırakıyorsunuz. Yoksa tam takamıyor musunuz acaba ?