Dedneada Bebeğim reflü ar mama önerdi doktor kullanan varmı hangi marka almalıyım çok tedirginim sütüm yok sadece mama alıyor bebeğim ve bu bizim için çok önemli 😔
Yazaksami Dedneada bence doktorunuz ne önerdiyse ona uyun yada başka doktora gidin. Bizde de reflü vardı ilaç kullandık 3 ay aüt alerjisi de olduğu için raporlu mama kullanıyorduk 12 aydan sonra geçti hepsi
Dedneada Doktorumuzun ağzını bıçak açmıyor gerçekten 😔 doktor kesin değiştircem ama bu süreçte de bir mama vermem gerekiyor şu an bebelac ar aldım ama içeriği nasıl kilo alımına katkısı nasıl olacak bilmiyorum endişeliyim