Krcbbk Günaydın hanımlar. Kızım 8 aylık ve dış çıkarma döneminde. Bizimle aynı odada ama yatağımız çok ses yapıyor sağdan sola donulmuyor robot gibi olduk 🙂 sese karşı çok hassa bir çocuk odasını ayırmak erken mi olur çok kararsız kaldım
ebruli_pyz Krcbbk bence ayırın benim bebeklerim ikiZler doğduğundan beri odalarında yatıyolar biz onların yanındaydık o aylarda bizde ayırmıştık daha kaliteli uyur belki
Zlm Krcbbk ayrin tabi onun içinde daha sağlıklı bı uyku olur ben 5 aylıktı kızımı odasına geçirdim bende orda kalıyorum ama gece beslenmesi yapiyo diye onuda kesince kendi odama gecicem çünkü saati belli olmuyo açıkmasının
Krcbbk ebruli_pyz yaa bende öyle düşünüyorum artık odada nefes almaya korkar olduk uyanacak diye. Böyle yetismesin istedim ama olmadı 🤔 kendimde sinek sesine uyanırım 🙃
Krcbbk Saripapatyammm ohh ne kadar güzel ya 2yasina kadar ayırmayın diyorlar o yüzden tereddutte kaldım ama ikimizde huzursuzuz bu durumda heryerim ağrıyor 8 aydır düzgün bir uykum yok kasmaktan🥲
Denizlina Krcbbk benimde 13 aylık bende ayırdım 1 haftayı geçti sık uyanıyor sizin gibi ben gidip onun odasında emzirip geri yatırıyorum ve bir ara yatağı balkondan aşağı atıcaktım sesinden sinir geldi
Zlm Krcbbk duyarım ben diğer odadan diyosaniz ayrı yatabilisiniz ben duymam diye düşündüğüm için yanında yatıyorum
Saripapatyammm Krcbbk Bence erken olmasi gerek. 2 yasa girdikten sonra bir iki gece bizle yatmak istedi. Uyku hali aglama krizleriyle. Cok zor unutturduk geri.
Krcbbk Saripapatyammm doğrudur aslında nasıl alışırsa öyle gider haklısınız. Eşimde ayırmak istedi ben kıyamadım ama böylede olmuyor
Mys01-01 Krcbbk olsun hıc birşey için geç degıl mesela gün içinde odasında oyna orda yedır zaman geçirsin
Krcbbk Denizlina al benden de okadar. Bende parcalicam az kaldı 🤦♀️ çok sinir bozucu 3defa taşındım baza bozuldu
Leman01 Krcbbk bize 9 aylıkken doktor gece emzirmesini kes odasını ayır demişti keşke o zamn dinleseydim 20 aylıkken ayırdım beni istiyor sürekli yanında ben yanında yatarsam büyün gece hiç ağlamıyor yoksa sürekli kalkıyor
Krcbbk Zlm uykum çok hafiftir sinek sesine rahatsız olurum o yüzden duymama gibi bir durumum olmaz zaten yine kulağım orda olur uyuyamam 🤣 annelik çok zormus__
Asel-pinar Krcbbk diş dönemi bitsin hemen ayır bence kuzum ben 6 aylıkken ayırdım daha deliksiz uyuyo 😇
Pinarmete Asel-pinar merhaba benim oğlum da 6 aylik olmak üzere bende yakın zamanda ayırmak istiyorum mama ile besleniyor zaten ama sallanarak uyuduğu için çok sık kalkıyor siz nasil yaptınız sürekli git gel zor olmadı mı