10 aylik bir oglum var ancak emerek uyuyabiliyobu sebeple sadece ben uyutabiliyorum uykuya gecmesi önceden daha kisa sürüyoken 1 ayi askin bir süredir 30-45 dk bazen 1 saati buluyo uyumasi. Gece cok sik uyaniyo gündüz uykulari cok kisa
bunlari emerek uyumaya bagliyorm her ufak uyanmalarinda emmek istiyo kendi kendine uykuya gecemediginden diye düsünüyorm.
Nasil kendi kendine uyumasini saglayabilirim?
Uyku arkadasi denedim, yatagina koyup yatir-kalk agladikca kucagima aldim ancak yarim saat dayanabildik ikimizde, ayagimda bile salladim ona da hayir, kitap okudum yanimda yatirdim ninni söyledim internetten ninni müzik actm ben beceremedim bi türlü
önerilerinize acigim😍