melasya mina00 evet hem gecikme hemde aşırı kanama yaşadım bi kaç ay surdu düzene girdi kadın doğumcum hatta evet boyle çk hasta geliyo ama asıdan olduguna dair kanıt yok dedi
[silindi] Bi düzensizlik oldu evet ama dikkat etmedim hiç umursamadıpım için ne yalan söyleyim 😂 niye acaba şimdi kafaya taktım bak
mina00 melasya vayyy oylemı, kac gun gecıkdınız? Cok duzgun bı regl gunum var hep 28gunden olur bu gun artık 32cı gun, agrısı var sankı şimdi olucam ama ortada kanama yok, hamılelık gıbı bı durumumda yok, yınede korkup test yaptım cıkmadı
melasya mina00 hep gunumde olurdym bende oynasa bi kaç gün oynardı ama bir ay hıc olmadım ikinci ay iki kere oldum ay bitmeden ve çk yogun geçti anlatamam.bu durum ikinci aşıyı olduktan sonraki ay basladı.ağustos ayıydı anca şimdi bi kaç aydır düzene yeni girdi
Damla1 Benim de günü gününe olurdum aşıdan sonra her seferinde 4-5 gün gecikti. Sanırım kısırlaştırıldık 😱 aşıdan sonra hamilelik geçiren var mı acaba ?
mina00 Damla1 😂😂😂yok kısırlastırma olmadı benım tanıdıklarım var asıdan sonra hamıle kalan, ama bende endıse edıyorum neden olmadım daha dıye
mina00 melasya vah vah gozum ıyıce korkduyaa , bende endıse etmeye basladım. Ilk aşı bende nerdeyse 1 hafta falan once oldum
mina00 AyazMerve 😱 ayy bende kac gundur kafayı yıyorum , ılıskı durumuda olmadı korunuyoruz hep, ama korkdugumdan testde yaptım dun bısey cıkmadı
AyazMerve mina00 evet ben de özellikle 15 gün geçince dedim hamileyim kesin 🤣test yaptım çıkmadı sonra regl oldum zaten ama reglim gecikince çok zor geçti
mina00 AyazMerve ay bende oyle oturdum beklıyorum gelsın 😂 aklıma gelmezdı regl olmuyorum dıye uzulecegım