Kbrasahiinn06 Kızlar yarın sağlık ocağı kontrolümüz var 3 aylığız bildiğim kadarıyla bu ay aşı yok degil mi izlem için çağırıyo diye düşünüyorum
escmrk Kbrasahiinn06 özel aşı yaptırıyorlar genelde 3.ayda. Bu ay sağlık ocağına gitmedim hastaneye gittim kontrole boyunu kilosunu sağlık ocağını arayıp söyledim yazdılar