Merhaba arkadaşlar bebeğim 6 ayını yeni doldurdu. Gece 2 veya 3 saatte bir uyanıyordu . Artık 5 veya 6 saat aralıksız uyuyor . Araştırma yaptım internette uykudan uyandırmayın yazıyor. Sizce uyandırıp emzireyim mi . 5 saatten sonra her saat ya da 2 saatte bir devam sadece mesela gece 1 den 5e kadar aralıksız uyuyor . Bende aç bırakıyorum diye rahat değilim. Sizin düşünceleriniz nelerdir?