Mucizem11 nerdeyse 2.5 aylık ilk zamanlar zombi gibiydim çok şükür iki haftadır düzene girdi. ne olursa olsun her 3 saatte yemeğini düzenli veriyorum ama akşam yatmadan önce son yemeğini 20-20:30 gibi yiyor saat 23:30 da mızmızlanmaya başlıyor açlıktan duş aldırıyorum sonra güzel bir masaj beşiğinde dönen oyuncakları ve müziğini açıp biberonu veriyorum maşallah kendiliğinden gidiyor.. gerçekten göz çevrem hala siyah baya siyah uykusuzluk yorgunluk sürekli kucağında al etrafı izleyeceğim merakı var .. az sabır ve birde düzen koymaya çalış ben özellikle yemek konusunda 3 saat kuralını koyunca kendim ilk bikaç gün mızmızlansa da kendiside alıştı.