Bugun kontrole gittik sabah aç gitti yarın sünnet olacağı için kan aldılar açtı bebeğim sonrasında eve geldik akşama doğru ensesi sıcaktı ölçtüm ateşini 37.5 çıktı sonra banyo yaptırdık düştü sonra tekrar çıktı arada 37 oluyor sonra 37.5 oluyor sizce dr a gidilmelimiyiz