Vera-Mrym 4 günlük bebeğimle 3 günü hastanede geçirdikten sonra Eve geldik hiç durmadan ağlıyor ve emiyor ne olduğunu tahmin eden var mı? Mavi ılık aldı sarılık için sonra taburcu olmadan önce yapılan testler de hiçbir rahatsızlığı yoktu. Sizce dersi nedir?
Bebegimm1 Vera-Mrym acaba aç mi ondan agliyor olabilir sutunuzu sagip verin ne kadar cikiyor hem anlarsiniz
BabyAsiia Vera-Mrym aç olabilir. Gaz olduğunu sanmıyorum daha 4 günlük bebekte gaz olmaz diye biliyorum. Koynunuzda dursun bol bol kokunuzu alsın, emsin konuşun sesinizi duysun. Altını kontrol edin pis olabilir, pisigi olabilir
muhendisanne1 Vera-Mrym üşüyor olabilir terlemiş olabilir gazı olabilir acıkmış olabilir sizde stres varsa sizden etkilenmiş olabilir nazar değmiş olabilir . Hepsini çözümü belli deneyin teker teker . Ama susturmak İçin bebeğiniz kucağıbızdayken squat hareketi yapın direk susuyor
theAna [silindi] bize de buziki orhan kolik müziği etkili olmuştu eklemek istedim belki faydası olur 🌸
[silindi] theAna bizimde 1 yasa kadar sürdü:) ilk 3 ay sifir uyku 4saat kesintisiz aglama ile.mutlulukla büyütün ❤