Ada20 bebeğim 3 aylıkken dahiliyeye gidip tahlil yaptırdım. Vitamin değerleri normal aralıkta çıktı ama sanırım emzirme dönemi için yetersizdi. Folik asit ve d vitamini kullan toparlar seni süt kaliteni de arttırır dedi. Omega3 sordum. Kullanma balık ye, omega 3 ün kokusu süte geçer bebek rahatsız olabilir emmek istemeyebilir demişti. Kadın doğum doktorum da hamilelikte kullandığın multivitamini kullanmaya devam edebilirsin demişti