Urazmom Uyumayanlara selamm olsun🙋♀️😅 Bugun tanışma yıldönümümüz. hediye almak istiyorum. Önerilerinizi bekliyorum. Acaba masa süslesem kuru çiçek mum felan abartı mı olur ahahha 😅😅
Urazmom NukleerBaslikliKiz eskidi evet ama farklı Bi ambiyansı var hayla😅 Çiçek gönderemem ki iişyerine. Millet gülermi diye düşünüyorum erkek sonuçta 😅😅😅
NukleerBaslikliKiz Urazmom Ay bi erkek bence çiçeğe sevinmez zaten canım 😄 Ben de yapılacak her şeyi bitirdim sanki artık aklıma gelmiyo bu doğum gününde pasta alcam sadece 😄
Urazmom NukleerBaslikliKiz evet sevinmez haklısın. Daha tanışmamızın 5.senesi oldugu için özel günler hep unutulmasın istiyorum sadeece🥳