Senaasm valla hiçbir şey yapamayacağız gibi duruyor çünkü muhatap yok..ne telefonla me de mesajla maille ulaşılamıyor..Allahtan kısa abonelik yapmıştım..ama helal etmiyorum böyle bir şey ilk defa gördüm..madem batıyorsun niye yeni abone alma peşindesin? Beni aradıklarında artık başka yerde satmayacağız demişlerdi (önceden d&r da falan olurdu) ordan şüphelenmeliydim ama işte gelmedi aklıma😒