Kızlar hastaneden geliyorum oğlumda balgam bugün başladı ve doktor ciğerlerine indiğini söyledi birşeyler söyledi ama reçetede yazıyor üzüldüğümden tam anlamıyla anlayamadım hava vs ver dedi burnu açılması için serum fizyoloji balgam olayına ne yapmam gerekiyor içinizde bu durumu yaşayan varmı