Merhaba anneler. Bebeğimin gürültülü kaka yapması yüzündeki kuruluk ve döküntü uykuya dalamama gibi sorunlar nedeniyle doktora gittik. Alerjisi olabilir deniyor ne kadar dikkat etsem de bir şekilde yemeklerde süt ürünü vs denk gelebiliyor. Kaka testi verdik sonucuna göre kan testi de vereceğiz. Bu durumu yaşayan oldu mu?