Kaderyas01
Yenidoğanlarda ilk günlerde bezde pembe lekeler olması beslenemediğini gösteriyor. Emziriyorsanız sütünüz varsa daha sık emzirin geçecektir. Mama ile besleniyorsa miktarını artırın çok az. Bizim doktorumuz söylemişti. Ben bilemedim bebeğim ilk günler beslenememiş öyle lekeler vardı. Yine de doktor kontrolüne gidin tabi ki. 🌸