Kızlar aslında baya aklımda kalan bir soru soracağım. Bebegimin test isleri dikkatimi çekiyor bayadir. Bebeğinin test isleri top gibi duruyor gergin gibi mesela. Inş anlatabilmisimdir. Önceden salık da dururdu. Sönmüş gibi diyim. Ama suara her altını açtığımda öyle duruyor. Top gibi gergin salık değil normal mı bir kızım var o yüzden hiç anlamıyorum.