Erkvam bence değil, burnu basık değil ama en iyisi tahlil yaptırmak, benimde yaştan dolayı ikili testim sınırda çıkmıştı, benim gözlerim çekik oğlumunda doğunca gözleri böyle çekikti, doktorlar bile genetik test yapmadan anlayamıyorlar, bir bakışta çok emin olamıyorlarmış çünkü, sadece 40 ‘ı dolunca isterseniz genetik test yapalım demişlerdi yaptırmadık, sonradan olmadığı anlaşıldı zaten,