edaninannesii xiaomi canım gayet ıyı hıc sıkıntısı olmadı eskıyı getır yenıyı gotur kampanyası ıle almıstık telefonunu yolladık orada fıyat verdıler teklıfı de kabul ettık ve esımın hesabına yattı. Satıcısı hepsıburada degıldı ama sıkıntı olmadı normalde bır cok seyı alırken satıcısı hepsıburada olmasına dıkkat ederdım. Sıfır acılmamıs kutu geldı aklında soru varsa elımden geldıgınce cevaplarım🤗