Bir bebeğe sevinirken başka bir bebeğe üzülüyoruz bu kadar vicdansız merhametsiz insanların evlat sahibi olması ciğerimi yakıyor 6 yıl bekledim yavrum olsun diye birde bunlar hemen çocuk sahibi oluyorlar 😡birde Yozgat ta olan olay o daha kan dondurucu sözde anne denen yaratık daha 1 aylık bebeğini önce bıçaklayıp sonra sobaya atmış bu haberleri gördükçe nasıl bir dünyaya çocuk getiriyoruz diye kafayı yiyecem 😫