zeyzy21 kendi tecrubelerime göre yurume arkadasi cok gereksiz hic kullanmadan yürudu . cok sayilidir yani verdigim paraya uzuluyorum.yurutecte aldim ama sayili bindirdim hafif oldugu icin halilarin ustunden gecerken devrilme riski yuksek cok fazla yurutec kazasi var. devamli yaninda durmak lazim yurutecte.bize bir tanidigimiz prego hoppala vermisti 6. ayda basladim kullanmaya agir bir malzeme oldugu icin devrilme riski cok zayif . o orda oynarken isini falanda yapabilirsin. 9. aya kadar kullandim. yurumeyi olumsuz etkilemedi ayak ucunda durma yapmadi. hoppalada cok guzel gazda cikariyordu 🤭ayrica dis sancilari yuzunden hicbir sekilde uyumadigi zamanlarda sadece hoppalada yorulup uyuyordu sonra yatagina koyuyordum . yani ziplamak uyku getiriyor😬.kisacasi bir cocugum daha olsa onuda hoppalaya koyarim. burdan yanlis anlasilma olmasin cocuk butun gun hoppalada durmayacak tabikide duracagi sureyi sen ayarlayacaksin artik.fiyatlari biraz yuksek olabilir . 2 el sayfalarada bakabilirsin butcen uygun degilse.