Benimde ilk anneliğim. İlkler hep böyle oluyor sanırım ama egenin iki gündür geçmeyen hırıltılı öksürüğü ve burun akıntısı vardı. Burnunu çekmeme ve serum ile yıkamama rağmen rahatlamıyordu geceleride uyku arası uyanınca bugün acile götürmeye karar verdim birşeyler yolunda gitmiyordu. Keza öylede oldu rabbim tüm çocuklara hastalara şifa versin inşalah 🙏🏻