28 günlük bebeğim var. Doğduğundan beri silikon uçla emiyordu. Pazartesi bıraktık bugüne kadar sorunsuz memeden emiyordu. Ama bugün birden huzursuz telaşlı emmeye başladı, silikonla verince sakinledi. Silikonla emmek istediği için mi yaptı acaba başka sıkıntısı mı vardı anlamadım. Bu silikon uç belasından nasıl kurtulucam. Var mı tecrübesi olan :(