Uygunajda Bebeğimi çorapsız uyutuyorum ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyorum bilgili anneler yardımcı olursanız sevinirim 2.5 aylık bu arada oda ısısı normal
Kadifemsii Uygunajda o dönemler çorapsız yatırıyordum şimdi 16 aylık ve hep üzerini açıyor o yüzden ayı geceler çorapla uyutuyorum . Giydirdiğim çorap kızıma büyük sıkmıyor yani kan dolaşımını etkilememesi için
Dyglila Uygunajda kan dolaşımı için doktorlar uygun görmüyor. Bende çorapsız yatırıyorum genede analık işte içim rahat etmediği için uyku tulumunu ayaklı aldım onu kullanıyorum. Sende öyle bişey alabilirsin yada normal uyku tulumu alıp büyük çorabı bilekten kesip uyku tulumuna dikebilirsin diğer uyku tulumu ayaksız ben öyle yaptık sıkmıyor bileğini☺️
Mazra Uygunajda ben çorapsız yatırıyorum ,9.5 aylık sürekli üzerini açıyor ama ev zaten sıcak ayakları soğuk olmuyor. Ben kendimden düşünüyorum asla çorapla yatamam
Baby01 Çoraplı yatırmak kan dolaşımına zarar verirmiş hem bebeklerde hem yetişkinlerde.40 ı çıktığından beri çorapsız yatıyor
Uygunajda Dyglila ben çorapsız yaptırınca rahat ediyorum çünkü bebeğim daha rahat uyuyor dur diye düşünüyorum
halamidagakaldirmislar Dyglila ya ayaksız uyku tulumu vardı mecbur çorap giydiriyordum bu hiç aklıma gelmemişti, teşekkürler ☺️🥰
Fundaesila 3 aylık kızım var çorap giydirmiyorum ama ayaklı pijamalardan giydiriyorum usucek gibi geliyor
Uygunajda Fundaesila kalın battaniye örtuyorum üzerine ayağına üşümesin diye eğer gece kalkip ayaklarını kontrol edicem soğuksa giydiririm o zaman
Sarikuzumalp Uygunajda Zaten gün içerisinde sürekli çorapla duruyorlar. Gece de çorapla yatarlarsa nasıl hava alacak minnak ayakları. Doğru olanı yapıyorsunuz. Çorapsız yatırmak en sağlıklısı.
Ahimess07 Uygunajda kırkından sonra hiç çorak giydirmedim 18 aylık oldu Allah’a sukur bu yüzden hiç hasta olmadı hastayken bile giydirmedim
NukleerBaslikliKiz Uygunajda Kendim asla çorapsız yatamıyorum hatta pijamalarımı çoraplarımın içine sokuyorum 😂😂 kızıma da aynısını yapıyorum 😄
Makaron_88 Uygunajda bn kilotlu çorap giydiriyorum gayette gevşek üstünde ince battaniye var ama asla örtmez hatta o üstünde yatar evimde sıcak ama uykuda bebek sabaha kadar üşür diye düşünüyorum bn mesela üstünde birşey olmadan yatamm asla sabah kadar üşürüm bebeğinde o ihtimali var evet doğru değil ama yada ayaklı tulum yani bişey gerekli kışın bence
Cnr060621 Uygunajda hareketlenmeye başladığından beri ne çorap giyiyor ne üstünü örtüyor , sürekli çıkartıyor çoraplarını ben de pes ettim artık yatıyor öyle çok şükür bir şey de olmadı zaten evimiz de sıcak , anasına çekmiş ben de hiç sevmem 😬😂
Dyglila Uygunajda bebekler zaten ayaktan üşümez dokununca ayaklar soğuk oluyor ya ister istemez üşüyor diyoruz. Çorapsız daha iyi kendimizi yerine koyalım çorapsız daha rahat uyuyoruz☺️ Kızım çok dağınık yatar üstünü örtsem direk açar senin bebeğin üstünü açmıyorsa çorapsız yatırmak en güzeli 🥰
Esila001 Uygunajda bende 40 insan sonra çorapsız yatırdım hep taki şu zamana kadar kizim 19 aylik ve doğuya geldik burası çok soğuk nekadar dogalgaz yansada sabaha karşı buz gibi kızımda üstünü çok açtığı için mecbur çorapla yatiriyorum inanın ben bile üşüyorsam oda üşür yaşadığınız şehire göre ve oda sıcaklığına göre ayarlamaniz lazım
Uygunajda Esila001 aynen o şekil yaptım zaten üstünde iki kat giysi var bide picamasi var oda ısısı normal üzerinde kalın battaniye var
yaseminoztrk Uygunajda ben kilotlu çorap giydiriyorum bileğini falan sıkmaması için sürekli üstünü açıyor çünkü 9 buçuk aylık bu arada
Uygunajda yaseminoztrk benimkinin üstünde kalın battaniye var zaten iki kat giysi var o yüzden giydirmiyorum çorap