Bebeğim 6 ay 15 günlük. 3 ayına kadar her şey normal gitti. 3 ayından sonra sadece mama ile beslenmeye başladı. Sonrasında yeme bozukluğu oluşmaya başladı. Son 1 aya kadar dinlenerek yediriyodum. Ama 1 aydır diş çıkarma da eklenince artık mamayı tamamen reddetmeye başladı. Doktora gittik doktor mamayı değiştirmememizi söyledi. Çok yoruldum. Elinde sürekli biberon fırsat buldukça mama vermeye çalışan bi anne oldum 😔 kilosu ayına göre iyi fakat son 3 4 gündür hiç yediremiyorum. Kucağımda kendini geri doğru atıyo ve sanki zehir veriyomuşum gibi çığrıyo. Yemeyen bebek anneleri, nasıl baş ediyosunuz?