Kızlar bebegim biraz toplu bi bebek çok şükür boynu gözükmüyor malesef 😂 kaldıra kaldıra alel acele siliyorum çok aglıyor ama bugün banyodan sonra fark ettim baya kızarmış sudocrem sürdüm ağladı biraz acıdı heralde sürünce nasıl siliyosunuz siz boynunu