Oğlum konuşuyordu ama şöyle hani sadece keilme yani isim diyordu araba anne baba abi vs fazla bişey değil bugün baktım ben ne desem diyor ne tekrarlayan tekrarlıyor birnd bakıyorum baba ab babac yani dedi baktım cümle birleşmesi sonra ne desem diyor kelime yani isim inşallah cunleler kurmayada geçeriz dimi geldi sanırım zamanı yaaa öyle mutlu oldum oyle sevindim inşallah tamamen konsuur cümle kurar kendi nazarim degck diye korkuyorum ama içim buraya dökmek istedimm hep diyordum ne zaman soler konsuur ilrler inşallah ilerisi gelir yaaaa cümle kurarak çünkü 3 yas olmak üzere Şubat’ın 28 de artik zamani geldi sanirimmmm