Nisaonal en güzeli ne kadar erken o kadar iyi ama sabah en erken saate almanızı tavsiye ederim ki geceyi rahat geçirin sadece ilk tuvaletini yaparken biraz ağladı ben 2.5 aylıkken yaptırdım sabah erkenden gittik geceyi rahat geçirdik 2 güne hiç bişeyi kalmadı çok şükür 🙏