Kan damlamızı doktorun önerisi ile aldık. 2 tane var biri kabız yapıyor 5 lira dedi diğeri ama çok iyi vs 90 lira dedi tabiki 90 lira olanı aldık aman çocuğa bişey olmasın diye ama kızım ek gıdadan dolayı kakasını yapamıyor çok sert oluyor sandım 3 gündür kan damlasını kaybetmiştim veremedim ve kakası düzeldi. Ne yapayım yani daha iyisi var mı daha iyisini mi araştırmam gerekiyor siz ne kullanıyorsunuz memnun kaldığınız var mı