Defnem__ ay benimde bu civardaydi henüz adetime iki gün vrdi normal olarak göründüm doktoruma fakat bana dönüp adet olmazsan gel dedi bende o rakamı pek umursamadım cubku bir dusuk yaptım…kötüydüm ztn iki gün geçti adet olmadım gitmedimde test yaptım ay testte çizgi yok concok çok önce bir cizgi zor göründü sonra iki gün geçti yaptım biraz belirgin neyse iki gün daha geçti yaptım gene biraz daha belirgin iki gün sonra yaptım kıpkırmızı gittin hastaneye iki haftalık hamile olduğumu ogrndim🍁geç dollenmeydi hatta adetim Mart’ta ydi 20si son adet tarihim ama bana 5nisan dediler