Beyza_momss UzayliOzge bende soram sizi de askıya alsınlar Şahika yi soran askı yiyomus 😂😂 aag sormuş aski yemiş 😂
Deletedmom00881 Esincan tavuğu direk yağa atma tavaya koy azcık yağ baharat istersen baharat veya sos kat, kapağını kapa, suyunu salıp çeksin ve içinde bulunan yağda kızarsın hem içi yumuşacık oluyo hem görüntüsü hem tadı 😃
Noname21 Esincan tavuğu kozartmam ama yogurt salca kekik karabiber sonuna bulayıp firinda pişiriyorum güzel oluyor
Vanilya Esincan Pane harcı ile yap veya Mısır unu. Ben kızartmıyorum ama eşime pratik olsun diye bazen bu iki şekilden biri ile kızartıyorum ona
Merveth Esincan kızgın ateş bi anda dışını yakıyor, içi çiğ kalıyor. Ağır ateşte sabırla kızarmasını bekleyin . fakat yağı öncesinde kızdırın
Bebek-annesi Esincan yarım bardak su koyarım suyu çektikten sonra o kendisi kızarıyor su bitince yağ da koymam yağda da kızartmam böyle daha güzel ve lezzetli
UzayliOzge BalkizimBaloglum2 Aaa olabilir bak 😅 gerçi sağlıklı olmasından çok lezzetli olması beni ilgilendiriyo valla 😅 sonra kiloları niye veremiyoruz 🤣
A_melek Esincan ben fırına atıyorum üstüne sadece tü, serpiyoruz çizik atiyorum yüksek ayarda çıtır çıtır oluyor