Bu sefer bebeğim de değil, eşimde. 5 aydır geçmeyen iğrenç bir öksürüğü var. Boğaz gıcığı ve öksürük. Yemin ediyorum burdan karşıki dağlar duyar öksürmesini. Alerjik mi başka birşey mi bilmiyoruz, doktora da gitmiyor. 1 saattir odada öksürüyor bebegim yarı uyanık, o öksürdükçe kıpırdanıyor. Uyanacak diye korkuyorum. Dişimi sıkmaktan gerildim artık. Laf etmemek için tutuyorum kendimi. Diyorum git temizle boğazını su iç bilmem ne ama yok.. Başka oda da yok yatacak yoksa göndericem yatak odasından. Yani inat etmeyip Bi doktora gidecek alt tarafı. Valla başım ağrıdı öksürmesinden boğaz temizlemesinden. Bir de elinde telefon story geziyor sesli sesli. İnsallah oğlan uyanır da dünkü gibi sabah 5 e kadar debeleniriz oda da. Bakalım uyutuyor muyum ben onu. Yarın da işe gidecek..
Öff rahatladım biraz.