YarensmomM Merhabalar 3 aylık bebeğim var uyurken bir anda boğuluyo gibi oluyor başına böyle birşey gelen var mı ? Doktorumuza sorduğumuzda yeni doğan bebekler nefes almayı tam olarak bilmezler normal demişti. Ama ben çok tedirgin oluyorum.
Sleepwalker YarensmomM Evet doktorun dedigi normal ve biz gibi degiller onalr nefesini daha cok tutabiliyor zamanla nefes alma yetisi gelişiyor sirt ustu yatirin rahat nefes alsin diyaframini calistirsin korkma canim
YadeeeeeAsel YarensmomM benimkide 3 aylık doğduğundan beri gece gündüz farketmiyor hep tıkanıyor gibi oluyor nefesi kesiliyor bazen saniyeler uzuyor ödüm kopuyor
Bebegimm1 YarensmomM Burnu temiz mi burnunu temizlemeye dikkat edin cnku agizdan nefes almasini bilmezler burnu mutlaka temiz olmali
Sleepwalker YarensmomM Nefes almayi unutuyor sonra aniden alinca o ses çıkıyor normal bizde de oldu zamanla geciyor
YarensmomM YadeeeeeAsel tedirgin edici bir durum gece yataktan fırladığımı bilirim. Bende de uyku apnesi var. Eşim psikolojik olarak benden de kötü yazık adam bi bana panikliyo bi kızına 😬
YarensmomM Bebegimm1 Günde 3 kere serum fizyoloji ile temizliyorum açık olduğunu düşünüyorum ama bilemedim
Balkupum2505 YarensmomM oglumda öyleydi doktorumuz nefes almayi unutuyolar nornal zamanla duzelir demisti cok sukur duzeldi uyku apnesimi nedir oda olabilir demisti